Στις 17 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η καθιερωμένη γιορτή μνήμης για την εξέγερση του Πολυτεχνείου, μια ημέρα βαθιάς ιστορικής σημασίας για τη Δημοκρατία και την ελευθερία. Οι μαθητές παρουσίασαν θεατρικά δρώμενα, αφηγήσεις και μουσικά κομμάτια, τιμώντας τους αγώνες και τις αξίες εκείνων που αντιστάθηκαν στη δικτατορία. Η εκδήλωση έδωσε σε όλους την ευκαιρία να στοχαστούν πάνω στο νόημα της αντίστασης, της κοινωνικής ευθύνης και της αξίας της δημοκρατικής συμμετοχής στη σύγχρονη εποχή.
-
Τηλέφωνο: 22410 51031
Emai: mail@gym-afant.dod.sch.gr -
Τελευταίες ανακοινώσεις
- Οι μαθητές παρουσιάζουν και μοιράζονται τις γνώσεις τους με τη σχολική κοινότητα!
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ – Δημοκρατία σε Δράση
- «Εξερευνώντας τα Επαγγέλματα»: Ένα Πρόγραμμα-Σταθμός για το Μέλλον των Μαθητών της Γ’ Γυμνασίου!
- Συμμετοχή του Γ1 στο 1ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα Αγωγή Υγείας – “Σχολική Διαμεσολάβηση Ομηλίκων”
Ημερολόγιο
Ιούνιος 2026 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30





