Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, το Γυμνάσιο Αφάντου συμμετείχε στην εκδήλωση βράβευσης μαθητικών ομάδων που διακρίθηκαν σε διαγωνισμούς εκπαιδευτικής ρομποτικής, η οποία πραγματοποιήθηκε από τον Δήμο Ρόδου στο Δημοτικό Θέατρο στις 19 Μαϊου 2026. Τη βράβευση πραγματοποίησαν ο Δήμαρχος Ρόδου Αλέξανδρος Κολλιάδης και η Αντιδήμαρχος Παιδείας Ματίνα Γιαννέλη, τιμώντας τις ομάδες μαθητών από 11 σχολεία της Ρόδου που ξεχώρισαν για την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και τις επιδόσεις τους στον τομέα της ρομποτικής.
Το σχολείο μας βραβεύθηκε για τη σημαντική διάκριση της ομάδας «HydroBots» στον Πανελλήνιο και Διεθνή Διαγωνισμό STEM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής «STEMATHLON 2026», όπου οι μαθητές του Ομίλου Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών κατέκτησαν διπλή διάκριση στην κατηγορία OPEN Γυμνασίου και στον τομέα της ενέργειας.
Η συγκεκριμένη βράβευση αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για τη σχολική μας κοινότητα και αναγνώριση της συστηματικής προσπάθειας των μαθητών και των εκπαιδευτικών που εργάζονται με συνέπεια, συνεργασία και δημιουργικότητα στον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των STEM δράσεων. Παράλληλα, αναδεικνύει τη σημασία της βιωματικής μάθησης και της ενεργής συμμετοχής των μαθητών σε καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα που καλλιεργούν δεξιότητες του μέλλοντος.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την εξαιρετική τους παρουσία και σε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή τη σημαντική επιτυχία του σχολείου μας.



